پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت خدمات مشاوره تحصیلی ( نه صرفا برنامه) 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

اعلام نتایح آزمون سراسری 99

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

نتایج کنکور سراسری ۹۹ اعلام شد

به گزارش مجله آکو در مورد اعلام نتایح آزمون سراسری 99؛  فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد:
نتایج کنکور سراسری ۹۹ به صورت کارنامه روی سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفت.
داوطلبان می‌توانند برای مشاهده ی نتایج خود از روشهای زیر استفاده کنند:
باوارد کردن شماره ی پرونده،یا نام کاربری،یا رمز ورود و شماره شناسنامه و یا وارد کردن شماره داوطلبی،نام، شماره شناسنامه و سال تولد،شماره پرونده،کد رهگیری و شماره شناسنامه.
زمان انتخاب رشته از تاریخ ۲ مهر تا ۵ مهر می‌باشد.

لینک مشاهده نتایج آزمون سراسری

همچنین جهت ثبت اعتراضات هم سازمان سنجش اعلام کرد که به دلیل شیوع ویورس کرونا داوطلبین می بایست به صورت الکترونیکی اقدام نمایند:

متقاضیان می توانند به متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند. و همچنین با مراجعه به به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات می توانند از وضعیت درخواست خود با خبر شوند.

انتشار پاسخنامه و کلید نهایی رتبه های زیر 100 هزار کشور

لازم به توضیح است از عصر روز دوشنبه 99/06/31 پاسخنامه و کلید نهایی سؤالات آزمون برای رتبه های زیر 100 هزار کشوری در گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و رتبه های زیر 20 هزار کشوری در گروه های هنر و زبان های خارجی داوطلبان در درگاه  سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبانی که به نمرات کسب شده خود اعتراض دارند درخواست می شود، پس از مشاهده پاسخنامه، در صورت عدم رفع ابهام،  از طریق درگاه الکترونیکی سازمان نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نمایند. 

 تحلیل کارنامه و نحوه اعلام نتایح آزمون سراسری 99

پاسخ به سوالات و مشاوره رایگان انتخاب رشته اینجا کلیک کنید.

و یا با شماره 33408944-026 تماس بگیرید

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا