پایه های نهم (تیزهوشان)، دهم، یازدهم و دوازدهم جهت دریافت برنامه ی 2 هفته ای رایگان مشخصات خود را به شماره ی 09025646234 پیامک کنید.

خبر

برگزاری کنکور در 3 ساعت و در زمان و موعد مقرر

تماس با ما مشاوره تحصیلی رایگان
به این نوشته امتیاز دهید

برگزاری کنکور در 3 ساعته در زمان و موعد مقرر

برگزاری کنکور در 3 ساعت و در زمان و موعد مقرر؛ به نقل از باشگاه خبرنگران جوان وزیر علوم گفت: دانش آموزانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند چند روز قبل در امتحانات نهایی شرکت کرده اند و مشکلی بابت برگزاری کنکور سراسری نداریم. وی افزود کنکور امسال 3 ساعت به طول می انجامد و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد.

غلامی وزیر علوم بیان کرد که سازمان سنجش تمامی اطلاعات لازم را برای برگزاری آزمون در اختیار داوطلبین آزمون سراسری 99 قرار خواند داد. همچنین تعداد شعب برگزاری کنکور سراسری بیشتر تعبیه شده و همچنین فاصله بین صندلی ها بیشتر می شود، و تمامی پروتکل های وزارت بهداشت در آن رعایت می گردد. و همچنین همه ی داوطلبین در شهر خودشان آزمون خواهند داد.

تمامی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پاسخ به این سوال مجلس شورای اسلامی که که آیا این تصمیمات صرفا مربوط به کنکور است، گفت: تصمیم این است که همۀ آزمون‌ها در موعد تعیین شده خود برگزار شود. ما نباید دغدغۀ فکری برای داوطلبانی که مدت زیادی درس خوانده‌اند، ایجاد کنیم چرا که تأخیر کنکور موجب ایجاد دغدغه برای داوطلبان می‌شود.

غلامی اضافه کرد: همچنین در نشست امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز گزارشی از آخرین وضعیت آموزش عالی به اعضای کمیسیون آموزش مجلس یازدهم ارائه شد. در این هفته سازمان سنجش از عدم تعویق و یا لغو کنکور سراسری خبر داده بود.

مجتبی سادات رسول

کتاب های زیادی خوانده ایم، افراد بسیاری دیده ایم و با بزرگان بسیاری هم کلام شده ایم. راه درست را نشانتان خواهیم داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا